Hundar & New York

image2448Väldigt sansad shopping på bokrean som ni ser. Och detta var ändå A som inhandlade dom här. Jag har inte köpt mer än en skolbok. Om jag köper böcker är det oftast nya sådana som inte finns på bibblan eller att det är sjukt långa köer till den. Gamla böcker går ju lätt att låna så då känns det rätt ovärt att betala för dom även om det är på rea. Fast såklart, ibland kan jag ändå inte motstå. Eller om man ska resa är det ett måste med ett par pocket med i packningen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså hans tenta var verkligen om allt.
Vi har ju inte fått tillbaka vår än så vi får se men den handlade om allt från kommuner till EU. Rätt svår.

Postat av: T`

Godmorgon på dig o,
heheh atck så mkt )=) jaa jag blev glad över att ajg fick dfen bilden på tredje förslöket D::D hehe
hoppas du får en fin dag =)

2008-03-03 @ 09:01:43
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE
Postat av: Angelica

köpte också den hundboken på rean! Ganska mycket bra att veta i den =)

2008-03-03 @ 23:27:34
URL: http://pieceofcakee.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback