En Resorb och två Ipren senare..

Huvudvärken är borta men jag är slö som en daggmask fortfarande. Var ute med Nikki och såklart börjar det spöhagla, men det passar ju mig med min vädersjälvdestruktiva personlighet. Hahaha, jag sitter och ser på Hey Baberiba, nu träffar "prinssesan Victoria" Skurt.. underbara program! Jag skippar alltså det där med pluggandet idag tror jag.. kommer ha fullt upp med att äta. Shoppade upp halva saldot på frallor, ost, pommes, bea, hamburgerbröd och cola.

image2496Det finns nog inga dagar man känner sig så otroligt fräsch som bakisdagar. Hur har jag lyckats med den här extraordinära outfiten undrar ni nog. Det är enkelt! Sup till det dagen före så du känner dig lite extra plöfsig, vakna (duscha dock inte), ta på dig närmsta kläder du hittar. För det ultimata bakisoutfiten kan dock tilläggas att långkalsonger och fårstrumpor är helt rätt i vår!!

Är du mer lagt åt det rosa hållet så kan du få grym inspiration härifrån.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mycket het outfit måste jag säga :D

Nej, vissa lägenheter ger aldrig den här känslan av att vara "hemma". Det är enbart i första lägenheten jag har haft den känslan, men det kan nog bli bra här. Så länge allting får sin plats, det vill säga. Men jag kämpar på :)

Postat av: Hanna

plugga dagen efter verkar aldrig funka... jag har gjort otaliga försök idag, men det går bara inte!

2008-03-09 @ 18:26:14
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha hett hett =)

2008-03-09 @ 19:33:07
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Tinna

Tackar för titten på min blogg...
Jaaa båda min töser är sååå underbara.

Har huvudvärken lagt sig... ? Tufft att vara kung i baren :-)

Önskar dig en bra vecka

2008-03-09 @ 19:43:58
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback