Drippdropp för barnen

image2513

Genom att adoptera denna droppe och placera den på din hemsida/blogg, så visar du sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord.
Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i sin ensamhet.


Från
Jenno. Och vill du göra något konkret eller bidra med pengar till någon verksamhet som arbetar för barns bästa så gå gärna in på till exempel någon av dessa sidor: Rädda Barnen, Ecpat, Barnfonden, Barncancerfonden, Friends, Unicef.

Kommentarer
Postat av: C.

ååh! nu är jag definivt jätteavis! Jag är helt frälst i hennes designer. Och tänk att du ska få strutta runt i hennes butik! Nej nu måste jag tillbaka till NY:(

Postat av: Pernilla

Nja, nja... SOm sagt, jag vill ha nära till vattnet, men jag vill inte bo PÅ stranden. Däremot vill jag gärna ha utsikt över vattnet från sovrummet och en lång brygga ut i vattnet där jag kan springa ut och ta mitt morgondopp ;)

Det blir svarta skor. Tänkte börja med dem och så kanske jag utökar med ytterligare en färg sen. De är ju fina och är de bara sköna också är de rena kapet :)

Usch och fy för plugg. Sådant trist borde jag också ta itu med (verkligen)... Men nu ska jag träna istället.

2008-03-12 @ 18:13:20
URL: http://pernillah.tjejsajten.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback