Datorbestyr

Jag har två problem som ni kanske kan hjälpa mig med?

1. Sedan jag skaffade min nya dator med Windows Vista så fungerar Photo Shop helt knasigt. Jag har provat med två olika versioner och den vill inte acceptera någon av dom. Eller ibland går det att öppna PS och ha det på en stund men sedan börjar det flimra, dyka upp en massa småfönster eller så hänger sig datorn. Was ist das?

2. Internetsladden fastnar inte ordentligt i datorns uttag så den halkar loss pyttelite hela tiden (men tillräckligt för att internet, msn osv ska loggas ur).. Mycket irriterande.

Så nu står jag alltså på mina bara knän och undrar om någon med Vaio-erfarenhet kan bistå med lite råd!

Kommentarer
Postat av: C.

jo fast jag har aldrig varit bra på det där med att spara. sen är väl tanken att jag ska till kuba i höst och det är ju inte heller gratis :(

nej men att få gå runt där och fönstershoppa är en dröm bara det ;)

Postat av: Frida

Dataprob fy vad surt! Ja visst var det mysko att se sig sj och höra sig själv men ännu värre tycker jag var att se sig själv som klient!

2008-03-13 @ 13:53:34
URL: http://frida07.blogg.se
Postat av: Anonym

kolla om programmet har någon uppdatering för vista och ladda ner det. det här med att internet accessen går upp och ner...testa med en ny nätverkskabel

2008-03-13 @ 15:01:44
Postat av: Katja

jag kan dock inte hjälpa tyvärr, är en superbra icke-data-tönt ;)

2008-03-13 @ 15:18:56
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Cecilia

Skaffa en trådlös router så kan du surfa vartifrån du vill i lägenheten /huset utan några sladdar!

2008-03-17 @ 15:55:40
URL: http://ceccci.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback