Alldeles för tidigt, söndag morgon

Uhh..jag mår så illa att jag är vaken 07.55. Det är en hård bestraffning man får för att supa. Det var åtminstone en väldigt kul kväll så då känns det mer värt med bakfyllan. Vi var hemma hos oss, följde & kommenterade schlagern.. visst hade det varit kul med en skräll egentligen, typ att Christer Sjögren tog hem vinsten? Jag höll ju på, och röstade på Sibel men tyvärr gick det ju inte så bra för henne.

Runt halv tolv ringde vi efter taxi och mötte upp Lena på stan, gick på Rex och dansade dansade och bara hade roligt. Kvällen avslutade med nattamat på donken och taxi hem.

image2524

Kommentarer
Postat av: teddy

ush det värsta med bakfylla är att vakna allt för tidigt.
Man vill ju bara skjutas eller något liknande - illamående , dunka i huvudet. I know - jag var där igår morse :( Ush. Hur som - jag röstade också på Sibel - vilken vacker ballad hon framförde - synd att den där perreli vann. Jag ser den abolut inte som en vinnarlåt tack och lov.
Nu ska jag försöka vakna på gymmet.

kramis

Postat av: Marie

Det finns ju iofs många olika slags dialekter inom skånskan oxå. Jag kan ju erkänna att jag inte heller var speciellt förtjust i skånska innan jag själv hade bott där nere, nu tycker jag att det är den härligaste dialekten ever :) Jag mår bara fint idag! Hur mår du?

2008-03-16 @ 11:46:23
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Frida

8.00 en bakis söndag! Herregud gå och sov hahah

2008-03-16 @ 12:47:39
URL: http://frida07.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback