5 mars

image2475Det har varit en sån där strålande dag idag med. Helt seriöst, de senaste två dagarna har fåglarna kvittrat och solen bländat mig när jag promenerat till skolan. Vi stod drömmande och tittade ut genom klassrumsfönstret i eftermiddags. Så direkt efter vi slutat gick jag hem, tog på mig termobyxorna och tjockjacka och med Nikki i släptåg (eller snarare tvärtom kanske) gick vi långrunda med snöbollskrig inkluderat. Har sedan vart på stan en vända med Flängie och käkat onyttigt. Burgare på Max och snask från Sega Råttan. Men ehh..det är ju onsdag!

..jag har även hunnit med att se på videoinspelningen och ett stort ha ha åt mig själv. Så där låter jag väl inte? Vad är det för märklig röst, och dialekt? Det känns verkligen helskumt att se och höra sig själv på video, särskilt i hobbypsykologrollen..(mmm, mmm..jag förstår).

Dagens utstyrsel är så gott som H&M från topp till tå, bortsett från nya kjolen från Indiska. Hund: import från Dalarna.

image2476
image2477
image2478


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ni kan aldrig flytta ifrån Norrland - Nikki the dog passar så bra i snön... Din kjol skulle jag vilja ha - den blir snyggare för varje gång jag tittar på bilderna :D

Postat av: Elisabet

Fina bilder, gillar kjolen!

2008-03-05 @ 21:06:43
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jodå, dagen har väl varit hyfsad. Jag har jobbat, sen städat i lägenheten och nu avslutar jag den med Erik Segerstedt på tv. Kan inte bli mycket bättre ;)

Har du haft en bra dag!

Klart du måste ha fickpengar i NY - ganska mycket skulle jag vilja säga :D

2008-03-05 @ 22:13:25
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: evelina

vad fin du är! kjolen passar dig som en smäck =) eller vad man säger. haha.

idag är det en sån dag då jag SKA ha en nikki-hund förresten =)

kram

2008-03-05 @ 22:40:23
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Sandra

Vi var i Krabi, kanonställe med alla dessa fina öar utanför =)
Längtar tillbaka som fasen nu i slasket !!
Söt hund =)

2008-03-05 @ 22:47:40
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback