24 mars

Nu är det som det ska vara i Norrland igen, minus 10 grader och vinterfeeling! Det måste ha varit extremt varmt i vinter med tanke på att jag använt min tjocktjockjacka ungefär tre gånger.. förra vintern var den på var och varannan dag (eller så har jag blivit härdad).

Okej, nu till en rätt sjuk sak. A´s kusin var på jobbet häromdagen, likaså hans sambo. När hon, som kom hem lite tidigare, skulle låsa upp lägenhetesdörren så märker hon att det inte är låst. Hon öppnar och kollar in.. och får syn på en helt tom lägenhet. Inte tom som i att tv´n och möblerna är borta, utan RUBBET.. precis allt är borta. Några typer har alltså kommit dit med en flyttbil och helt ogenerat lastat in varenda pryl i den och sedan stuckit. Kan inte ens tänka mig den känslan av den synen.

..jag har jobbat ett par timmar idag, ska chilla lite sen är det bara att sätta igång med pluggandet igen! Har bestämt mig för att jag ska klara den här tentan.. så enkelt är det!

Kommentarer
Postat av: SARA

hehe fick hon några godisarna när hon gick påskkärring ? .. jaa annars blir sommaren så tråkig när alla andra är ute och jobbar liksom .. och så har man inga pengar till att göra något ..
usch ja ska verkligen kämpa .. :)

Postat av: evelina

nej fy vad hemskt!! vet du, samma sak hände fredriks farföräldrar vet jag, fast i deras sommarhus... men ändå fatta chocken och förtvilvlan!
hoppas de hade en bra försäkring =)

jodå, pappa kommer jag bra överrens med, han är inte pappig och inte världens bästa pappa, men han är bra liksom...

vad är det du har tenta i förresten?

kram

2008-03-24 @ 15:28:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Pernilla

Nej, men gud vad hemskt. Jag hade nog slagit knut på mig själv och aldrig rätat ut mig igen om det hade hänt mig. Var precis varje lilla pinal borta?

Vadå? En sup är väl det mest ultimata när man mår dåligt? ;) Nej, men jag tog en lång promenad med hög musik i öronen, sen gick jag hem och diskade och utagera mig med stålullen i vasken och nu, ja, nu känns det faktiskt bättre :)

2008-03-24 @ 16:01:07
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Ja flätor är jätte sött :)
Allt bra? :)

2008-03-24 @ 16:19:09
URL: http://louizevarnamnet.blogg.se
Postat av: Aleya

Fy så hemst! Skulle bli helt förstörd om alla mina saker försvann!

2008-03-24 @ 16:20:10
Postat av: Ankie

Fy vad hemskt! Tur man bor på fjärde våningen och inte har någon insyn. Det försvårar ju lite i alla fall!

Jo, jag bor fortfarande i Stockholm och kommer nog att göra det ett bra tag till. Men jag kommer ju o hälsar på i Umeå ibland, till exempel på Valborg. Ska blir mysigt! Blir nog en sväng till stugan då.

2008-03-24 @ 16:52:46
Postat av: emsan

Det där är ju verkligen helt sjukt, för att inte snacka om grannarna, att ingen märkte något? Hoppas du har en bra dag bobbo! ( lagt märke till att jag har länkat dig? ) fniss. kram!

2008-03-24 @ 17:34:45
URL: http://rockisdelicious.blogg.se
Postat av: Sara

Det kommer du att göra! :D

Riktigt skumt det där med kusinens tomma lägenhet... usch, inget jag vill vara med om!

Kram till dig!

2008-03-24 @ 18:03:16
Postat av: Elisabet

Men gud vad fräckt, stackars dem!

2008-03-24 @ 19:07:01
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback