Work it

Så gött det är att träna! Springer där på löpbandet och nästan känner hur fläsket blir mindre och mindre. Härligt! Började med det, sen roddmaskinen, trampa-och-svänga-med-armarna-maskinen (då var det Project Runway på tv så jag var tvungen att stanna där ett tag), sen lite situps och stretching. Kom hem, duschade och åt en portion vattenmelon. Mmm. Nu väntar jag på att A ska bli klar med däckbytet så att vi kan sätta igång med middagen, är så grymt hungrig så det ska bli riktigt fint med fläskfilé!

Dagens outfit består alltså (delvis iaf) av träningskläder, här allt från NY: Nike och byxor Le Donne. Eller sorry, skorna är mina gå-dit-skor så det är alltså inte mina nya fancyschmansy Nike Shox.

Appropå Project Runway, missa för tusan inte programmet på onsdag då Sarah Jessica Parker är med - deltagarna ska skapa plagg till henne & hon är även gästdomare i avsnittet!

Kommentarer
Postat av: Katja

Spring då! :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback