We own the night

Väldigt spännande film! Lite läskig, sorglig och aningen för blodig på vissa ställen men samtidigt var den bra. Gillar du dramathrillers så tycker jag absolut du ska se den. Träningen gav verkligen en energikick för jag är fortfarande pigg, sen är det klart, det bidrar nog en del med det ständiga ljuset - det blir ju aldrig riktigt mörkt ute. Kom ihåg första gången jag var i norr under sommaren, kunde knappt sova på flera nätter på grund av ljuset.

Så vad står på schemat för morgondagen? Jag vet faktiskt inte riktigt. Kanske minigolf, kanske träning. Ja något av det ska det nog lyckas bli i alla fall. Utöver det får vi helt enkelt se, jag är ju LEDIG :-)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha ja, världen är ju liten som man brukar säga =) de har blivit sponsrade av olika företag när de gjorde de där projekten samt tidningen =) värsta najs!



hoppas du njuuuter ordentligt av din ledighet nu, men det tror jag allt du gör hihi!



kram

Postat av: Vanja

Jag älskar dennna film!!!!!!!!! :)

2008-06-07 @ 08:39:51
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback