Tentanatt & presenter

Har gett upp det där med att försöka somna i tid natten före en tenta. Bättre att använda den tid jag hade legat och vridit och vänt mig i sängen åt att plugga in i det sista. Så här sitter jag, klockan är snart två, förhör Lina på msn slash bläddrar desperat i lagboken. Den där känslan går inte att undvika.. "jag borde ha gjort mer, jag borde ha lusläst varenda sida om det här - varför gjorde jag inte det?".
Förresten, här i Norrland är det ljust i princip dygnet runt nu. Det ni söderbor!

Behöver lite ytlighetssnack mitt i allt det här, så tänkte med glädje berätta om dagens presenter. A gav mig som sagt en massa paketer, i dessa fanns det värmespray till the frill, ett mycket snajsigt SNÖ-armband (se här nedan), en tårtspade i form av en high-heel och fransk manikyr-kit. Det känns som jag har glömt något nu?

Sedan kom vänner med fint underklädes/sov-set, Sanning & konsekvens-spel, doftkuddar till kläder/resväska, en Kinsella-bok "En shopaholic i New York", Himalaya-creme och läppbalsam, och så ska ni få höra: jag fick en get i Mocambique! Denna genom
ActionAid. Grymt! Hjärtformade megaklubbor fick jag med så nu vankas det klubbparty.

Ok, lite plugg till sen godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh missade jag din födelsedag! sorry =)!

Men STORT GRATTIS i efterskott gumman!

Jättemånga bra presenter du fick, armbandet var superfint!



hoppas tentan går bra!



kramar

Postat av: Pernilla

Jag vill också få en get! Coolaste presenten helt klart :D Snö-armbanden är alltid så fina - har förälskat mig i ett med stora, röda kulor. Synd då att jag inte fyller år förrän i september. Så oplanerat av mig ;)



Lycka till med tentan! Kram!

2008-06-04 @ 09:50:34
URL: http://pernillah.devote.se
Postat av: Katja

Jag vill också ha presenteeer :P

2008-06-04 @ 10:47:41
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback