Söndag kväll

Det var längesen ni fick en dagens så jag tänkte bjuda på en sådan: klänning från AA, kofta Nicole/Vero Moda, strumpisar någonstans ifrån och armband Ms Bijoux.

Lena och jag hade en mycket trevlig middag på Olerys med öl, fotboll, varm choklad-drink och snack. Tack för ikväll sweetiepie! Nu är jag åter hemma och kombinerar packning med Polen - Tyskland matchen. Det är verkligen intressant det här, jag har i princip inget sportintresse men så fort det är fotbolls-EM eller särskilt VM så sitter jag där mer eller mindre klistrad.

Haha, träningen idag tog hårt. Kan inte ens gå på toa (böja knäna) utan att det gör ont. Och då var jag ändå inte med hela passet..

Nu måste jag återgå till att packa slash heja på Polen. Puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback