Solen kom, och försvann

So much for the summer.. är glad att vi fick lite hetta under resan för nu verkar det vara närmst höstväder. Kommer väl förmodligen värsta sommarvädret lagom till att jag börjar jobba. Det brukar ju faktiskt vara så. Fast helt ärligt, jag är inte jättejätteledsen.. har ändå rätt mycket att fixa & dona med här hemma. Fortsätter att rensa, har dammsugit och så har jag bokat en dunder-ansiktsbehandling. Vann ju ett presentkort som jag inte utnyttjat ännu, får lägga till någon hundralapp men det kan det lätt vara värt.

Om några timmar kommer A och Nikki hem. Dom stannade i Lund lite längre och vi ska alltså snart och hämta dom, sen bara mysa ikväll. Mys mys mys. Vill ha en bra film. Har du någon att tipsa om?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback