Shoes

Ni tror väl inte att bloggen ska undslippa mina shoppingfynd? Tänker tillägna detta inlägg åt mina skor. De nya fancy Nike´sen har jag redan visat så nu kommer de övriga. Ni anar inte hur ofantligt mycket snygga skor det fanns att köpa, men det tar stor plats i resväskan så jag fick behärska mig något sanslöst.



De här föll jag handlöst för, ett par Madden Girl som köptes för ynka 250 kronor ungefär. Detta var dessutom det sista paret i min storlek så det var nästan som menat att jag skulle ha dom. Sitter perfekt och är grymt sköna för att vara high-heels dessutom.



Dessa är från en liten skobutik som låg i närheten av vårt hotell. De gick på 88 dollar från början men så vart det rea och jag betalade inte mer än 26 dollar för dom. Fanns i beige med som var (faktiskt) ett strå vassare men var slut i min torlek så det blev dom här. Man knyter dom upp mot vaden. Skitsnyggt.



Till sist, ett impulsköp från H&M idag. 29,50 kr.. Jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Katja

hehe :)

Postat av: Helena J

Ett tips jag fick från nåt stylingtips på TV var att om man var kort så var det tydligen inte bra att ha sådana skor med remmar runt vristen. Man skulle se kortare ut då. Sen om det stämmer vet jag inte?

2008-06-24 @ 18:34:57
Postat av: Elisabet

De översta bruna var galet fina!

2008-06-24 @ 18:48:40
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: anna svarar

Helena: Jag behöver inte se lång ut ;)

2008-06-24 @ 19:43:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback