Recension: DiorShow Mascara

Vad? Dior´s störsäljande mascara
Inköpsställe: Kicks, Åhléns, Internet
Pris: I Sverige ca 220 - 250 kr
Storlek: Normal strl

Tillverkarens beskrivning: Diorshow Mascara ger glamorösa fransar, som passar på vilken catwalk som helst. Den ger extrem fyllighet, massor av längd och böjer fransarna. Borsten är i XXL storlek och ger mycket mascara till fransen utan att klumpa sig.

Min kommentar: Jag gillar den, absolut. Den ger en snygg effekt utan att bli varken för mycket eller för lite och det krävs inte många drag för att den ska synas. Fransarna separeras bra och det känns naturligt. Enda negativa är väl egentligen att borsten är så otroligt stor, den kunde för min del varit aningen mindre. Säkert en vanesak visserligen.

Mitt betyg: ♥♥♥♥ 4 av 5


Kommentarer
Postat av: Frida

Det skulle funka perfekt! Vad säger du om i morgon kl 13 vid bibblan? :)

Postat av: Karin

haha

Nä o han gör den ju sååå bra! ASG


Nä jag orkar inte heller egentligen men fick väl något släpp idag.

Kul m recencionen.

Ha d fint! =)

2008-06-30 @ 19:49:31
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag är inte helt överens med den mascaran - jag måste säga att jag gillar Lancome Hypnose mycket bättre. Helena Rubenstein är också snäppet bättre... Men det är som sagt mina åsikter ;)

2008-06-30 @ 22:23:18
URL: http://pernillah.devote.se
Postat av: Frida

Köpte en sådan i sthlm och jag håller med, den är bra, förutom att jag ääälskar den stora borsten :)Så olika det kan vara...

2008-07-07 @ 19:39:34
URL: http://frida07.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback