Onsdag

Halvkikar på fotbollen, har druckit ett glas alldeles för sött vin och ätit lite ost men nu är jag sugen på något igen. Får bli någonslags kvällsfika innan sängen.
Var iväg lite under dagen och handlade städgrejer och sånt dära. Sen har jag mest läst och fixat här hemma. Den vita massajen är utläst och nu har jag gett mig på Den vita massajens dotter som är fortsättningen.
Just det, har rensat en del i garderoben.. den är totalt överfylld och jag önskar så att jag hade en riktigt stor walk-in-closet. Eller förmåga att göra mig av med gamla kläder. Blir tokig på att behöva knö ihop kläder och inte se vad jag egentligen har.

Kikade in på Topshop och blev väldigt sugen på den här söta som går på 38 pund:



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback