Ok då kör vi!

New York är en helt fantastisk shoppingstad. Har man inte varit där så kan man nog inte tänka sig. Det finns saker precis överallt som man vill ha, och tänk då att med en dollar på drygt 6 kronor så är det mesta riktigt billigt. Det är helt underbart. Nu när jag väl är tillbaks i Sverige och inser hur små och förhållandevis tråkiga affärerna är ångrar jag verkligen att jag inte shoppade ännu mer!

En del av mina fynd:





Överst från vänster: Toppar från Gap 60-100 kr, linne Forever 21 120 kr, mysshorts samma affär ca 40 kr, sandaler Forever 21 120 kr, solglasögon American Eagle 120 kr, klänning American Apparel 250 kr, Nike Shox ca 600 kr, sport-bh 70 kr, I.d foundation ca 120 kr, Clinique eye makeup remover 90 kr, shorts Old Navy 120 kr

Kommentarer
Postat av: Angelica Andersson

blir aaaalltid sådär när man är utomlands och shoppar tycker jag. ångrar att man inte handlat mer alltså.

Bra priser på grejerna, nästan så att det är billigare att åka till NY för att shoppa!

Postat av: Evelina - blivande brud <3

aaa massa fint jue!! är det tillbaka till jobb o vardag för er nu då?



kram

2008-06-23 @ 17:37:27
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback