Myggjävlar

Vi är fullständigt sönderbitna av galna myggor. Dom var verkligen överallt i skogen, surrade runt och högg oss. Behöver jag ens säga att jag avskyr mygg? (vem gör inte det). VI härdade ut för Nikkis skull så hon fick springa runt alldeles lycklig. Hett blev det med, sådär helt plötsligt. Märkliga väder.

Ska börja packa så smått idag, sen funderar vi på bio ikväll. Tänk om två dagar sitter vi på flyget till Malmö.. och om ytterligare två dagar sitter vi på flyget till New York! Däremellan blir det kalas i Lund - hoppas att vädret håller sig fint så vi kan husera i min mammas trädgård, dejt med vänner samt EM-match.





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så det finns mysiga skogar i norr också minsann. Slår de Skånes? Älskar våra skogar - tanken att lämna Skåne på grund av dem tar emot lite måste jag erkänna...



Ha en trevlig helg och lycka till med packningen :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback