Jeansoptimist

Jag gick ganska nyligen igenom mina jeans och fann sådär tre par som jag inte fick på mig. Först tänkte jag ahha, nu ska jag sälja! Två sekunder senare slog tanken mig att jag ska ju gå ner ett par kilo..då kommer jag ju kunna använda dom, så ja, jag måste behålla dom tills den dagen kommer. Men, hur troligt är det att jag går ner sådär 5 kg - jag blir ju inte yngre direkt. Och jag älskar mat.

Hurdan är du? Låter jeansen ligga där i garderoben som ett kärt minne av ungdomens smalhet eller möter du verkligheten och inser att det är bättre att tjäna ett par hundralappar och istället köpa ett par nya i rätt storlek?


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Det var jag som skrev och ville ha lite NY-tips i ett av dina tidigare inlägg, har ingen blogg men min mailadress är:
[email protected]

2008-06-26 @ 23:34:49
Postat av: Jenni

Jag ska faan komma i dem! Så enkelt är det! :)

2008-06-26 @ 23:41:13
Postat av: Aleya

Hehe jag har ett par jeans som ligger kvar i garderoben som jag hoppas komma i en vacker dag. Men precis som du så älskar jag mat så jag tror inte att det är riktigt värt det att kunna bära dem igen ;)

2008-06-27 @ 08:46:14
URL: http://aleya.webblogg.se/
Postat av: Karin

bra åsilter, ska berätta mina lite senare

2008-06-27 @ 08:48:28
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Louise

Hmm.. Jag kastade alla mina byxor och jeans när jag hade gått ner 48 kilo! Haha! Det var ju lixom inte lönt att spara på dom..

Och för typ ett halv år sen eller nåt så köpte jag ett par nya jeans.. Mitt första par med stl 26 i midjan! Det kändes underbart! Sen gick jag ner mer i vikt och de blev lite stora.. Men nu har jag gått upp i vikt igen så nu passar dom! Mitt tips är att spara dom du älskar och sälj de andra.. För en dag så kommer du att komma i dom igen! :)

2008-06-27 @ 09:01:18
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Allting går om man bara vill ;)



Nu har jag utmanat dig på min blogg. Kul, va? :D



Kram!

2008-06-27 @ 10:23:54
URL: http://pernillah.devote.se
Postat av: Helena J

Jag är precis som du vad gäller jeansen.. :-P

2008-06-27 @ 22:51:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback