Jag är fotbollsgurun!

Seriöst alltså, allt jag sa skulle hända i matchen hände. Det kom ett mål sen visste jag nästa, och nästa igen. Finns det någon spelsite där man satsar under tiden matchen pågår? För före har jag ingen aning men under matchen har jag totalt den rätta känslan! Synd bara att det inte blev straffar, det är lätt det roligaste.

Vi har ätit gomiddag med fläskfilé och nypotatis & sen marängswisch till efterrätt. Nu försöker jag packa men det går jäkligt dåligt, väskan är alldeles för liten, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kanske var bra att jag inte shoppade mer trots allt..

Vem hejar ni på nu förresten sedan Sverige har åkt ut? Eller man kan iofs ha hållit på något annat redan innan dess..

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja jag trivs bra i Sthlm :) och med jobbet med! Hur är allt med dig?

Postat av: JoHo

Trots en holländare i huset hejar vi fett på Ryssland här! Gårdagens match var ju helt rättvis och även Joris tyckte det var "bra" att Ryssland vann... (så säger han iaf) :p

2008-06-22 @ 10:58:41
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Helena J

Jag höll ju på Holland dårå... :-/ Nu bryr jag mig inte..

2008-06-22 @ 12:15:19
Postat av: Anonym

Hoppas att du har haft en skön och trevlig söndag...Ha en skön och mysig kväll..

2008-06-22 @ 18:42:16
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback