Flätat brunt skärp

Det är EXAKT det här skärpet jag har letat efter i evigheter nu. Jag har inte hittat någonstans och så söker jag på typ "flätat brunt skärp" på google och upp kommer detta. Jag måste ha det. Måste måste måste. Men min ekonomi tillåter inte ett skärp för 549 kronor just nu. Dessutom står det ingen längd på det. Vad ska jag ta mig till?

Det finns också två andra alternativ jag hade kunnat tänka mig, men om det första är en tia i mina ögon så är de andra två.. säg femmor så då är det faktiskt mer värt att köpa det man verkligen vill ha för det dubbla priset.

Från Asos för 218 kr och La Redoute 279 kr.

Kommentarer
Postat av: Frida

Visst hittade jag den, läser ju din blogg så flitigt så :) Vi åker bara en sväng till Stockholm för att fylla på garderoben och minska innehållet i börsen :) Haft en treblig helg annars?


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback