Effektivitetens mästare

..det är jag det! Sen sist har jag pratat i telefon, ätit och varit ute med Lille Skrutt. Dvs inte pluggat alls. Hur lätt är det när solen står på och alla är ute och fikar, spelar kubb, solar och bara slappar.

A har jobbat (jobbar) hela helgen, och då menar jag i princip varenda sekund av helgen. Igårkväll kom han iaf hem med två fina presenter till mig. Röda rosor och en guldram. Rosorna luktar ljuvligt och ramen står och glänser i all sin prakt.



ps. av förståeliga skäl önskar jag mig en vas i födelsedagpresent!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, vilken fin ram. Svårt (för min del åtminstone) att hitta ett platsande motiv. Skulle väl vara ett bröllopsfoto i så fall :)



Ja, ni kan ju alltid passa på att se filmen i samband med er SATC-tur. Kanske är en bra avslutning på den dagen? Åh, så kul. Jag är himla avundsjuk!



Jodå, läget är lugnt och bra. Har mest tagit det lugnt och umgåtts med min styvbror. Helt okej med aktivitet för att vara söndag :D Själv? Har det gått något vidare med studierna?


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback