Det där som kallas midsommar

A har skaffat en pytteliten dator, den är så liten att jag knappt kan skriva på den.. och då har jag ändå rätt små fingrar. Vaknade tidigt idag för att träffa Cecce för frukost på Ebbas (shit bara de här få raderna har tagit typ 5 minuter att skriva). Någon timme senare mötte jag mamma för att gå till Kulturen för midsommarlunch. Vi skippade sillbuffén och beställde istället in lax och en flaska vin med sällskap av bordsgrannarna som självfallet var tyska turister. Ett skyfall och en sovstund senare var det dags för middagsbuffé här hemma hos A's mamma. Kvällen spenderades framför Kroatien-Turkiet matchen och jag fick mina efterlängtade straffar!

Lovar att svara på era kommentarer när jag kommer hem, uppskattar dom mycket men som sagt tar det en evighet att skriva på den här lilla leksaken! Kram!

ps. Ringde skolan igår, jag fixade juridiktentan! :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till tentan och välkommen hem! Skönt att du är hemma så man får lite att läsa igen! Ha det bra!

Postat av: Anonym

Glad midsommar dag...Hoppas att gårdagen blev en trevlig och mysig dag...Mår bra i dag hoppas jag...

2008-06-21 @ 15:29:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: JoHo

Glad midsommar på dig! (lite sent) Låter som om ni har haft en skön helg... och RESA!! Wow. Jag har inte kommenterat så duktigt precis (inget alls!) men jag har följt er NY-tripp. Lovely lovely!!

2008-06-21 @ 18:04:39
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback