Blågult mot blågult

Jag slog på tv´n och det var någonslags fotboll på, med Sverige som ena laget. De flesta vet nog att jag inte är någon extrem sportfantast men idag känns det helt rätt med fussboll. Dom springer runt där i solen och kämpar om bollen. Det är ganska fint. Med matchen här på skärmen kommer jag att tänka på när vi var yngre och satt laddade framför fotbolls-VM. I vissa matcher blev det straffar för att avgöra, vi blev alldeles överlyckliga och så peppade att vi var tvungna att kasta oss ut i trädgården för att skjuta straffar på riktigt. Inte mycket har förändrats, jag sitter fortfarande här och hoppas på nervpirrande straffsparkar mot slutet.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja straffar är helt klart nervpirrande och kul...så länge sverige vinner vill säga :) Verkar som en kul yran helg :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback