Biokväll med mera

Vi såg Brudens bäste man på bio (mitt val) och den var som väntat en söt, ganska rolig film. Lite överdriven men absolut sevärd om man gillar den här typen av filmer. Liknar Min bästa väns bröllop med Julia Roberts och Cameron Diaz väldigt mycket.

Gick sen förbi ett uteställe/restaurang för att boka bord tills imorgon varpå en av vakterna frågade mig men inte A om leg, jag orkade inte rota fram det bara för att gå in i 2 sekunder så A sprang in och jag väntade utanför. Då säger den himla fjantvakten till mig att jag ska flytta mig. Då står jag alltså utanför, inte alls inne på stället. Jag blev såklart skitirriterad och frågar varför. Nä, bara gör det tycker han. Nej tycker jag, jag tänker stå här. Han mumlar något men ger sig. Egentligen är det mest skrattretande men jag kan inte låta bli att bli förbannad.

Ett besök hos S & P har det också hunnits med, där vi blev bjudna på kaffe och fick låna en reseadapter. Har ett par ytterligare punkter på att göra-listan att pricka av före måndag så bara att sätta igång nu!

Kommentarer
Postat av: Katja

Löjligt!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback