Recension: The Body Shop Mango Whip Body Lotion

Vad? Body Lotion
Pris: Ca 90 kr i USA (motsvarande i Sverige 155 kr)
Storlek: 250 ml

Tillverkarens beskrivning: Indulgent moisturizer with antioxidant and vitamin-rich mango pulp to help protect skin, and fruit acids to help refine skin and stimulate cell renewal. Light and fluffy, this quick-absorbing, non-greasy whipped cream lotion, with rich and velvety natural ingredients, smoothes easily over the skin, leaving it feeling well moisturized, soft and supple. Suitable for very dry skin types.

Min kommentar: I lööööv it. Det är inte många body lotions jag kan använda för att återfukta min torra hud men den här är som omväxling till Apotekets boringa Canoderm riktigt bra. För det första så känns den så otroligt fräsch med sin ljuvliga mangodoft och för det andra så känns den naturlig och ger huden en sjysst dos av fukt. Konsistensen är som en lotion med inslag av lite vispad grädde.

Betyg: ♥♥♥♥♥ 5 av 5

Kommentarer
Postat av: Lovebirdie

Har bara köpt en klänning där. Billigt men absolut inte högsta kvalitet är väl min recension.. :) Men det gick ganska snabbt att få hem klänningen. Jag köpte den för 189, nu har de höjt priset.. Why... Don´t know...

Postat av: Ellinor

Jag kör på Satsuma jag:)

2008-07-30 @ 11:09:09
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback