Oj, redan kväll?

Tittar på klockan och funderar på om någon har vridit fram klockan, för jag har ju bara stigit upp, jobbat, och sen kommit hem och klckan är snart nio. Det är verkligen en omställning från att plugga till att jobba heltid (plus en semester däremellan). Jag kan som inte riktigt fatta hur stor del av dagen jobbet faktiskt tar. Vi har haft så tokigt mycket att göra idag, jag har knappt hunnit andas. Gick till Ica precis nyligen för att köpa tre saker. Sallad, avocado och tvål. Hem kom jag med sallad, avocado och del annat kul men ingen tvål. Jag måste börja skriva upp pensionärslistor över vad jag ska handla. Helst sådana där med förskrivet "Inköpslista" på toppen.

Kommentarer
Postat av: Sandie

Gick inte att kommentera ovan... reklammyggan e fett äcklig fattar det inte heller....it's nasty!

Postat av: sarah

sv: ja precis , men det är väl något som händer oss alla någon gång i livet , bara att ta det med en nypa salt :) .

2008-07-09 @ 10:23:26
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Frida

Oj är det bara pensionärer som gör sådana listor? I så fzll ligger jag m y c k e t risigt till :S

2008-07-09 @ 10:56:51
URL: http://frida07.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback