Ms Biker

Nu när jag har blivit en inbiten cyklist så har jag kommit på ett par saker jag stör mig på med cykelvärlden. Det första är folk som parkerar sin cykel sådär påträngande nära min så jag knappt får ut den, jag får en väldigt stark lust att putta ner dessa cyklar, men det är kanske inte så populärt?

Ja, sen så är det det där med övergångsställen. Jag har hört att man måste stanna för bilar om man kommer susandes med cykeln. Det gillar jag inte alls. Dels för att mina bromsar inte är särskilt effektiva, och så är det ju himla osmidigt faktiskt.

Det tredje och sista klagomålet jag har är riktat mot cykelgalningarna som dyker upp från ingenstans i 110 i timmen och nästan krockar med mig. Dom är livsfarliga. Vänta, bara en sak till.. sadlar, borde dom inte göras typ i dun.. som en stor dunkudde istället för en hård sak? Okej nu var jag klar (& för övrigt är det väldigt trevligt att cykla)!


Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh! VILL HAAAA! :)

Haha..

Postat av: malin på livingroom

snygg cylle!!

2008-07-12 @ 23:15:01
URL: http://livingroom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback