Men vad är det här för dag

Ja nu tänker jag klaga igen, men det här är min blogg och är jag så tråkig att jag klagar sönder den till noll läsare så må det så vara. 

Sov alltså helt kass inatt och det gick väl ganska bra med livet fram tills eftermiddagen någon gång, jag började få ont igen och i en sådan situation vill man bara lägga sig i ett mörkt rum och vila, men istället ringer det överallt, människor vill det ena och det andra, jag försöker vara trevlig, jag orkar inte. När det börjar närma sig slutatiden upptäcker jag att de jäkla bussarna har sommartider och därmed bara går en gång i timmen. 50 minuter efter att jag slutar. Då bara orkar jag ännu mindre och vill typ grina (idag igen). I all fall, så välkomnar S mig, som bor alldeles nära jobbet, hem till henne på ett glas juice och lite snicksnack. När jag sen ska gå (läs springa) till bussen har jag blivit instängd. Deras gård låses vid en tid och det hade vi båda glömt bort. Jag ringer henne i panik, springer upp och ner till en annan utgång och kommer slutligen ut, rusar mot bussen, tappar såklart skon i all hast, sätter på den igen och hinner sen precis till bussen.

Nu saknar jag vår lilla plutt som fortfarande är på dagis. Ingen vovve som kom till dörren och mötte mig. Nä, så vad är det här för dag? Imorgon ska jag se till så att det blir en bättre!


Kommentarer
Postat av: Linda

Imorgon är en annan dag :) En bättre, härlig o underbar dag!

2008-07-07 @ 21:21:55
Postat av: Sara

Skönt att du hann! Önskar dig en bra dag idag!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback