Klockan 11.35

A är hemma och njuter av solen på balkongen tillsammans med soldyrkaren Polly the cat. Gissa om jag är avundsjuk? Snart snart är det min tur, en och en halv vecka kvar sen ska jag sitta i min flashiga bikini (och kritvita ben) med en paraplydrink i ena handen och en bra bok i den andra. Förutsatt att det är fint väder då. Hmm.

En halvtimme senare. Har fikat på blåbär och jalla-yoggi, inväntar nu lunchen som är om drygt en timme.

I helgen kommer A´s mamma och systerdotter så då ska vi göra en massa barnvänliga saker och sightseeinga runt i trakterna lite. Samma sak här: allt beroende på väder.

Kommentarer
Postat av: sarah

Hur är det med dig ? .

Ha det underbart!

Postat av: Jennie & Exxa

Aha, är den rasen skällig/pipig?

2008-07-30 @ 14:42:36
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback