Jag vill ha lagom

Var är lagom? Antingen är det jätteMYCKET eller jätteLITE att göra. Idag är det det sistnämnda. Jag gäspar, och så gäspar jag lite till, slutar gäspa och svarar i telefonen. Nu har jag snart lunch åtminstone och det ska bli supernice med en kycklingsandwich.

Vet ni, jag har börjat cykla. Det är rätt roligt faktiskt. Jag susar fram och tillbaks till jobbet. Jag är ju inte så van vid det där med cyklandet så jag kom imorse på att kort kjol inte är den ultimata cykeloutfiten.

Nu har jag två nätter i rad sovit knappt 6 timmar per natt och det börjar verkligen kännas idag.. rör mig som i slow motion och tänker i samma takt. Så skönt det ska bli med helg!

..blir förresten en liten tävling här så snart jag har tid att ta tag i det :-) Ledtråd: det är något från NY som kommer lottas ut.

Kommentarer
Postat av: sarah

Usch då :( . ,

haha inte somna ;) .

vad spännande med en tävling! :D .

Jag har också en nu på bloggen . Va med vettja! :D

Postat av: Frida

vadå lotta ut?! du kan bara smyga ner det i min brevlåda ;):P

2008-07-10 @ 21:01:38
URL: http://frida07.blogg.se/
Postat av: Katja

Tjoho :)

2008-07-11 @ 00:23:25
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback