Jag köpte ett par skor

Det är inte exakt de här, men dom är väldigt väldigt lika. Samma märke, färg och nästintill samma modell. Jättefina! Nu är det rätt bild här till vänster! Men jag är inte alls van vid att ha den här typen av sko så det känns som att mina fötter är tre meter långa och jätteplatta. Det bidrar väl kanske lite att dom är en halv storlek för stora med. Jag har ju egentligen en halvstorlek men det är mycket sällan det finns i skor jag vill ha.

Vaknade alldeles för sent imorse så fick kasta mig på cykeln, kom till jobbet utan att ha fått något i mig och med en troll-look. Har fått tag på frukost nu i alla fall: kaffe, en Bärry och en ostbulle. Känns som jag inte har sovit något alls inatt så jag sitter här och försöker spärra upp ögonen så gott det går.

Vad ska ni göra i helgen? Jag är sugen på något mysigt och trivsamt. Någon utflykt kanske. Ska fundera lite på saken!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är rätt säker på att de är exakt de där skorna min pojkvän har köpt nu. Vill också ha tag i nya men jag har så svårt när det gäller skor ibland. De kan se jättesöta ut, men så letar man upp sin egen storlek som ligger på 38/39, och helt plötsligt ser de groteska ut..

Dock känner jag att jag har missat något här, nämligen: vad jobbar du med?

Postat av: Aleya

Jag ska till Kolmården i helgen och få träffa vargar :)



Jag har också funderat på vad det är du jobbar med?

2008-07-17 @ 11:21:35
URL: http://aleya.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback