Färgklick

En klänning som påminner om många andra man sett runomkring i bloggvärlden. Jag gillar i alla fall modellen och färgerna är ju absolut chica och sådär. För mig som kan vara lite mönsterfeg så finns risken att jag bara hade använt en sådan här klänning någon enstaka gång.

Har sett så långt man kan nu av So you think you can dance, och är fullkomligt kär i (nästan) alla av dansarna och flera av koreograferna. Har du någon favorit ännu?

På tal om kärlek så låt er imponeras av min
honeybuns partytrick. Till och med efter flera öl vandrar han utan problem omkring på händerna.

Kommentarer
Postat av: Frida

Kom igen våga mönster :) skulle va jättefint på dig.

Så klasserna kanske slås ihop.. då behöver jag kanske inte oroa mig om att hamna i en klass där man inte känner någon. Några ansikten har man i a f snappat upp. Å fest, helt klart! hah


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback