Det fullständigt öser ner

..sedan dess att jag klev upp i förmiddags har det spöregnat. När man trott att det lugnat ner sig lite och kikar ut en minut senare så öser det ner igen. Jag får riktiga höstkänslor och känner antingen för att 1) mysa ner mig på soffan med varm choklad och hela kitet 2) fly fältet till en varm söderhavsö.

Två timmar kvar på jobbet, jag sitter och tuggar frenetiskt på ett lakritstuggumi och funderar på sånt där som har med livet att göra. Pengar, plugg, resor, jobb, människor och så vidare. Tyvärr kommer jag inte fram till något revolutionerande så som hur man blir miljonär på två sekunder eller hur man kan fixa en omtenta utan att plugga till den. Men det får väl duga för idag, det är ju trots allt måndag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja fy vilket väder men jag försöker se det som en anledning till att glo på film och läsa.



Ja jag byter inriktning men till vilken klass vet jag inte ännu (men jäkligt nyfiken). Ni är två klasser va?

Postat av: Marie

Jobb idag ja. Har precis satt mig ner för att få pusta ute lite efter jobb/middag/disk osv. Själv då? Jag vet fortfarande inte vad du jobbar med :P

2008-07-21 @ 20:48:51
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback