Bränna fett

Nu har vi svettats! Först var jag ute på en powerwalk med Nikki, sen åkte vi direkt till gymmet - cyklade, gick/sprang, trampade och gjorde magövningar. Dom hade en ny maskin som man sitter som i en fåtölj och cyklar med benen. Jag fastnade helt framför Uppdrag granskning där. Perfekt! Nu ska vi chilla en stund, sedan ska vinet korkas upp!

Enligt
Blogthings är min träningstyp följande. Stämmer? Mja, delvis..

Your Fitness Type: Playful
You enjoy exercise as long as it doesn't feel like work.
Working out is your playtime, and you're up for any exercise that's fun.

Try exercise that involves a little friendly competition, like basketball, softball, or volleyball.
Or you may even like exercising with a fitness video game. Anything that makes you feel like a kid again.
How Should You Get Fit?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, dagarna kan väl bli mellan 15-18timmar långa. Nu har det mest varit att köra lotsbil istället för att flagga, tack och lov!

Men då jobbar ju du och jag lite med samma sak då kan man säga, trafik som trafik:)

Men nu har jag lite semester! Har jobbat två veckor och är nu ledig tre, ett härligt system om du frågar mig! Ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback