Afrodans & mauuuud

Det här gillade jag! Allt var egentligen bra med det här passet, 45 minuter (lagom lång tid), det var roligt men samtidigt svettigt och riktigt skönt för kroppen att skaka, stampa och svänga loss.

Precis innan jag skulle ge mig iväg så ser jag att Polly spytt ner två par av mina skor, som tur var så vart det två "lättstädade" skor och jag hann i tid. Efter dansen gick jag raka vägen till affären och köpte nypotatis som jag har skrubbat som en galning. Det ska dessutom vara dom allra minsta (visst är dom godast?) så det tar ju sin lilla tid. Nu kokar det för fullt och jag är så hungrig, så hungrig! För er som inte förstår det skånska språket kan rubriken som är förknippad med detta kräva sin förklaring [mat = maud].

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback