2 to go

Lunchen är avverkad för ett bra tag sedan. Träffade pappa och åt en otroligt god bagel med cream cheese, lax och sallad. Till efterrätt blev det en kula av en sort jag inte tidigare sett: chokladboll. Supergott. Choklad med lite cocossmak. Under eftermiddagen sen har jag druckit min avslagna Loka, haft tävling i hur många varv med stolen vi kunnat snurra och ja, jobbat en del med. Två timmar kvar och jag är som vanligt lite rastlös.. drömmer och resor och andra äventyr. Kanske det är dags för en kopp kaffe..?


Bild från
Siaglass

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

åh jag är också redan ressugen! har ni några planer i den närmsta framtiden?



kram

Postat av: Frida

Ja visst vore det najs att va liten :) Åker nog tillbaka på söndag vilket ska bli härligt. Du vet borta bra men hemma bäst :)



Japp ser det på tv, har inte haft tid med ett maraton på datorn men kanske då jag kommer hem :)



Visste inte att din pappa bodde här uppe i norr, i umeå eller?

2008-07-29 @ 18:52:12
URL: http://frida07.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, chokladbollsglassen är så god! Jag var lite skeptisk till en början men den var verkligen smaskig. /Emma

2008-07-31 @ 12:14:32
URL: http://systrarofsweden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback