Välkommen till min nya takaltan!

Tog snabbflyget och köpte ny lägenhet med en helt uuunderbar altan med faaantastisk utsikt. Vädret är strålande som ni kan se och jag tänkte stanna här ett tag. Vi ses till våren eller så!
image2128
Nä, så lättlurade är ni nog inte. I den bistra verkligheten, som egentligen är ganska trivsam, befinner jag mig i Umeå, Sverige - på soffan snaskandes på salta kex & vitlöksost. Har fått dille på färskost med vitlökssmak. Och blodapelsiner! Fast inte tillsammans. Clementinerna har blivit så tråkiga och smaklösa så dom har jag helt gett upp.
Vad gör ni ikväll?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe, vad roligt - jag önskar att jag vore duktig på Photoshop (eller att jag hade det överhuvudtaget egentligen). Det är så kul och bloggen blir mycket finare. Läste en mediakurs i gymnasiet, men vi lärde oss inte jättemycket om Photoshop och det vi lärde oss har jag glömt. Tyvärr...

Det där med clementiner - har inte tröttnat på dem, men nu har de som sagt blivit lite tråkiga. Jag har gått och blivit apelsinberoende istället. Men blodapelsin och grape är också så gott. Mums :)

Postat av: JOSEFIN

snygg bild :)

2008-01-08 @ 15:21:42
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback