Torsdag

Någongång inatt precis när vi ligger för att sova så hör vi Nikki i full fart kravla sig från sin plats under sängen och springa till nya mattan. Där spyr hon, inte en, inte två, men tre gånger. Ungefär en vecka fick vi avnjuta mattan. Nästa gång blir det en Pappelina.

Det är någonslags snöstorm här idag. Jag tittar ut genom fönstret och det är inte så att snön kommer uppifrån som det vanligtvis brukar vara, utan den flyger från vänster till höger i hög hastighet..brr..jag vill verkligen återvända till sängen och gosa ner mig under täcket igen. Men det ska jag inte, jag ska dricka ett glas juice, lägga på lite mascara & sen gå på föreläsning. Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Katja

mm. skönt med snö! :) vi har lite också! Extra skönt när man längtar efter sommaren! :P

Postat av: Jenni

Men Nikki...

2008-01-24 @ 11:58:12
URL: http://missjenni.blogg.se
Postat av: Johanna

Ha ha ha. Kan inte låta bli att.... åtminstone FNISSA litegrann ;)

2008-01-24 @ 21:06:30
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback