Tio dagar och sex flygresor

Vi är hemma! Efter en resa som känns som tre dagar istället för tre timmar är vi äntligen i vår kära lägenhet. Det är så skönt att sitta på vår alldeles egen soffa och ha våra alldeles egna saker runtomkring oss. Mat, en dusch, och sängen sen är livet fulländat.

Gårdagen var bara bra, vi åt nyårslunch hos min mamma sedan var vi hos vänner på middag, plötsligt var klockan 24 och fyrverkerierna satte igång. Var uppe och spelade lite spel och fikade. Precis lagom kväll, särskilt när man ska resa dagen efter.
Hur hade ni det?

Ett snabbkollage från flyget, trötta, uttråkade och med kameran i högsta hugg.

image2078


Kommentarer
Postat av: Katja

Borta bra men hemma bäst! :) Jag spelade tvspel o myste på nyårsafton!

Postat av: Pernilla

Åh, då har jag gjort ett bra val alltså? Det känns ju skönt :D

Jodå, det var en ganska lugn nyår även för mig. Middag och sen lite Singstar och dylikt med några vänner. Man behöver ju faktiskt inte göra värsta grejen av nyår - huvudsaken är att man har kul :)

Förstår att det måste vara skönt att vara hemma igen - du har varit borta ganska länge nu, väl?

Gott nytt år i alla fall :)

2008-01-01 @ 21:31:32
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: hannahsthlm

Gott Nytt 2008! :-)

2008-01-01 @ 21:59:39
URL: http://hannahsthlm.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback