Straffet som kvinna

Vaknar mitt i natten med huggande smärta i magen och ryggen. Fattar först ingenting men kommer någon sekund senare på att det såklart är mensvärk. Stapplar mig upp för att hitta en Ipren men det finns inte någonstans. Jävla skit! Blir sur på mig själv för att vi inte har tänkt på att köpa några, och framförallt i min trötta hjärna blir jag väldigt sur på att det inte finns en dygnetrunt-mack här bredvid som säljer Ipren! Det slutade med att en ynka underbar Panodil hittades och jag kunde efter ett tag somna om. Fick lite hjälp av snoozekatten med. Man tar katt, sätter på magen - börjar klappa katt, hon lägger sig som en varm liten kundde och börjar spinna. Mycket bra!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch, det värsta som finns. Jag äter minipiller och har därför inte haft mens på jag vet vet inte hur länge, men ibland kunde jag också vakna så mitt i natten och ha världens smärta. Kände mig ganska störd ibland när jag hjälplöst sprang runt mitt i natten och letade i väskor och skåp efter ipren när jag hade glömt att köpa hem nya. Det gör jag iofs fortfarande när jag får huvudvärk - klarar mig inte utan ipren.

Hoppas att du mår bättre nu och att du får en bra onsdag :)

Postat av: evelina

usch stackare! mensvärk är nästan lika illa som vinterkräksjuka måste jag säga =)
iprenshopping idag då?

kram

2008-01-30 @ 11:55:24
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha en skön onsdag...

2008-01-30 @ 14:16:50
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback