Spänner och drar i munnen

Har sån jäkla värk i ena visdomstanden/tandköttet. Dom är otroligt envisa, har legat där i flera år och tryckt, men det kommer inte upp någon tand. Tröstade mig med ett stort glas cola med citron i (för det gör det säkert mycket bättre..) Grannen H däremot tycker att jag ska gå och dra ut dom så snabbt som möjligt. Nej tack, ingen operation för mig om det inte är livsnödvändigt.

Imorgon ska jag jobba ett par timmar, behöver alla pengar jag kan komma över till USA-resan. Vi tänkte boka snart och sen är det "bara" fickpengar som ska sparas..har en känsla av att det kommer behövas en hel del med tanke på städerna vi ska besöka (Las Vegas, San Francisco & Los Angeles).

Uppsatsen är inlämnad, var en sväng på biblioteket också för att låna en bok, efter spring nere i magasinet utan större framgång informerade dom mig om att boken är under bearbetning. Varför visar dom då den som att den funnits de senaste månaderna, och hur kan det ta så lång tid att bearbeta en bok? Jag borde jobba där istället för vissa av snigeldamerna som sitter där.

image2096

Kommentarer
Postat av: Evelina

oj har ni pratat om det? häftigt det tycker jag ni ska göra!! om ni ändå är där liksom =)

det gör svinont när de växer upp, o de tar verkligen tid på sig, mina har hållt på att växa till o från i säkert 4 år nu. man förstår ju varför bebisar blir gnälliga när det växer tänder!

kram

Postat av: Katja

Usch, hatar tandläkaren. Vägrar nästan gå dit nu när man är över 20 och "slipper". Där ser man vad tre år med tandställning kan göra ;)

Jättefint foto! :)

2008-01-03 @ 22:48:54
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback