Söndag

Ekorrsele. Dit skulle vi. Men ni hör väl bara på namnet att det inte skulle lyckas. Det börjar med att vi kommer på att vi glömt vägbeskrivningen, någon vägatlas har vi inte heller. Nej men vi kör på i alla fall. Och kör, förbi Åsele och till Fredrika. Ungefär där börjar vi misstänka att det inte är heeelt rätt väg. Så vi ringer A´s bror som sitter vid datorn och får bekräftat att vi är helt fel ute. Klockan var då kvart i tolv och hundspannet skulle starta tolv noll noll. Det var inte mycket mer att göra än att skratta åt situationen, vända och köra hemåt.

Däremot har vädret varit helt underbart och vi fick se stora gäng med renar på vägarna så något av en norrländsk upplevelse blev det åtminstone (kommer lite bilder senare).

Jag är lektanten här och det är ett heltidssjobb kan jag lova. Är helt färdig nu. Och då återstår ändå hälften av dagens aktiviteter (modevisning, saftkalas och hoppande i snöhögar). Må någon sända mig krafter!


Kommentarer
Postat av: Karin

haha fegt

Postat av: evelina

haha det låter som mig o fredrik när vi är ute o kör =)

har du hittat nån motionscykel än då =)?

kram

2008-01-27 @ 19:57:20
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Jennie

svar: haha de va första gången jag gjorde de oxå (; tur att jag lyckades! lite pinsamt annars ^^

2008-01-27 @ 20:36:44
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: teddy

hihi så fel det kan bli ibland. Men dagen verkar ju annars ha varit underbar :) Vad mysigt med snö och renar. Vi har ju ingen snö här i göteborg- bara regn och blåst :(
kramis

2008-01-27 @ 21:53:27
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback