Söndag = snöoväder & jobb

Till och med norrlänningarna tycker att vädret är lite jobbigt idag, på väg till bussen såg jag en bil som sladdade och snurrade runt, bussen sen fick stopp och var tvungen att backa en bra bit. Jag som skåning då har varit helt förskräckt av snöyran, gömde mig i min michelinjacka och gick nästintill baklänges för att inte bli mascarig i hela ansiktet.

Emselo har varit och hälsat på mig en sväng & så har jag nu fått i mig en gourmetmåltid bestående av Findus Cordon Bleuuu-färdigrätt. En kopp kaffe på det och jag är ganska nöjd.


Kommentarer
Postat av: Aleya

Har skrivit ett litet inlägg nu om bengalkatten. Ska vara en väldigt smart katt som påminner något om hund till sättet.

Postat av: Emma

Ja tänk för att det var jag, fick komma in bakom kulisserna minsann =)mkt trivsamt!! kramsiloo

2008-01-13 @ 16:41:53
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback