Lugnet efter stormen

Efter föreläsning och besök hos J&T som flyttar om ett par timmar är jag nu på jobbet och inväntar min fikapaus då jag ska äta en stor och gräddig semla. Bilen lastades full med prylar från våra fd kära grannar; växter, glas, täcken och en massa annat bra. Men jag hade hellre haft kvar Lulu & Thompa!

Vädret har tack och lov lugnat ner sig. Det var helt tokigt förut, kom till skolan dyngsur och med håret som ett stort fågelbo. Inga inställda lektioner här pga storm inte. Hade detta varit i Skåne hade det vart total kalabalik.
Appropå Skåne, imorgon kommer A´s familj - ska bli kul med besök, utflykter och en busunge i hemmet.

Nu: jobba vidare!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har haft en helt sjukt .. känslosam dag. Haha, jag känner mig verkligen som en ny människa, verkligen helt sjukt! Hoppas din dag har varit bra trots det dåliga vädret, jag svor en hel massa över det imorse också. KRAMAR!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback