Kväll framför de olika skärmarna

image2172Jag har ju varit inne på det där med maxiklänning för inte så länge sedan och så såg jag denna hos Ellos. Jag tycker verkligen den är jättesöt och det är mycket möjligt att den blir hemklickad efter nästa studiemedel. I värsta fall är det faktiskt bara att skicka tillbaks.

Min laptop håller på att krascha här, denna gången är det skärmen som låter som att den håller på att lossna..den knakar och känns inte helt stabil. Jäkla dator! Fast, jag kanske inte ska skylla allt på den..jag är inte världens mest försiktiga med tekniska prylar.

Nu blir det Let´s Dance & Rocky Road till det.
Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

(Svar): Tack så mycket :D! Det är först en äng och sen en sjö, men det är en väldigt dimig dag ; )

Postat av: Marie

Den var faktiskt jättesöt! Vad är det för märke på din dator?

2008-01-12 @ 16:19:07
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback