I behov av barnsäkring

Halva köket och hela jag luktar pesto. Jag traskar i stillsam takt till kylskåpet för att se om vi har någon lämplig middag, öppnar kylskåpsdörren och tjohoo, ner flyger en pestoburk - krockar mot dörren och öppnar sig på något magiskt och ondisinnigt vis. Pesto över mig, över golvet, över kylskåpet. Jag i full fart till badrummet för att i första hand motverka oljefläckar på kläderna, då passar hunden på att slicka i sig pesto från golvet. Nu har jag torkat, putsat, handtvättat och har samtidigt en sak mindre att välja till middag.

image2275

Kommentarer
Postat av: Anonym

så typiskt att det blir på detta viset. Och alltid ska det vara någon produkt som kan gå sönder och man behöver städa och åter städa...flera dagar i rad :(
Behandlingen är kroppsuppfattning och kroppskännedom - jag har lite problem med maten så då går jag och får lite hjälp.
Sitter för tillfället på jobbet så jag säger ett snabbt hej hej :)
Hoppas du får en fin kväll.
Hörs sen.

kramis


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback