En bil kommer lastad

Nu är jag faktiskt lite besviken! Har varit borta hela dagen, kommer hem och sätter på datorn..tänker att ja, såå vad bra nu kommer ni ha löst presentproblemet åt mig med en massa spexiga idéer. Loggar in på bloggen och har fått två kommentarer.

Men, jag bortser från min djupa besvikelse och fortsätter med att berätta om dagens aktiviteter. Vi har varit en vända på stan, höll hårt i plånboken och kom hem med enbart en rea-klänning från H&M och en peeling"trasa" från Body Shop. Stolt är jag över den behärskade shoppingen. Däremot från J & T kom vi hem med betydligt mer, mattor, handdukar, ljusstakar, böcker, ramar (vi som skulle rensa ut, inte fylla på den redan överfulla lägenheten!)

Sedan har vi krockat idag. Väldigt odramatiskt så no need to worry, men det kommer ju säkerligen kosta en slant. Mindre kul. Det var på parkeringen (där dom såklart inte har sandat/saltat) och som tur är så var det grannens bil som fick sig en repa & inte någon surkärring som försöker slita så mycket pengar hon bara kan från en.

Kommentarer
Postat av: Evelina

aj aj, inte kul med bilskador, trots att de är små, för gratis är det ju inte!

ja dagen har varit bra här! har ni varit lediga idag?

kram

Postat av: caroline

Aj då aldrig roligt då det händer sånna små olyckor dock lätt hänt då det är såhär halt

2008-01-15 @ 20:23:52
URL: http://www.metrobloggen.se/carrosblogg

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback