Dricka med synen

Att kaffe i pappersmugg inte är lika gott som i porslinsmugg har sin logik. Men att det är godare i favoritmuggen en tråkmuggen känns inte särskilt logiskt.. Och sen cola som är så mycket godare i glasflaska än plastflaska.. Eller tänk smaken av rödvin ur en mugg, det är inte samma sak som ur ett vinglas.

Är vattnet i en Evian-flaska smakar det förmodligen lite godare än det från kranen, och MER funkar inte på burk, det smakar bäst i tetravariant. Inte livsviktigt, men kanske lite tänkvärt.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du, jag kan bara säga att jag håller med på alla punkter. Jag har tänkt på det flera gånger och man kan ju undra om det verkligen är godare att dricka Ramlösa (t.ex) på glasflaska än plastflaska än om det är ren inbillning :)

Ja, kjolen var verkligen jätteliten - såg ut som en XXS nästan när jag fick den. Men den passade och det är huvudsaken - den är både riktigt snygg och skön.

Jadå, vi hade trevligt. Det blev en lugn kväll med lite film bara - en gammal goding Can´t buy me love med den unga hunken Patrick Dempsey och därefter blev det Rockstar på tv :)

Postat av: Sanna

Jag har lagt märke till detta och anser att cola faktiskt är godast på burk, dock inte så ekonomiskt! Jag håller med dig, tänkvärt!

2008-01-11 @ 23:01:02
URL: http://fridasusannaj.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback