Datorjakt

Vi var iväg på två ställen och kollade datorer men jag hittade inte direkt någon jag föll för. Ska kika runt lite på nätet och så ska det tydligen finnas något datorställe på skolan. Däremot hittade vi en datorsnubbe (en sån som jag skulle vilja ha boendes i gästrunmmet, tillgänglig dygnet runt). Jag log mitt största leende och frågade om han inte hade något direktnummer man kan ringa vid akuta problem, men han var inte så lättcharmad.

Däremot blev det lite annat inhandlat, koftan från Lindex som jag kollat på i webshoppen befinner sig nu i garderoben. Den är verkligen supermjuk & skön, perfekt i längden och den kommer nog användas flitigt. Köpte också välbehövlig hudkräm och ögonsminkborttagning.
 
Nu är det plugg och lite Gynning som gäller!


Kommentarer
Postat av: evelina

en sån kofta fast modellen kortare har jag (tror den är kortare iaf)

min kostar 9999 för vanliga döda men för studenter som du och fredrik är det 10 % rabatt så du får passa på =) jag är SJUKT nöjd med min!

kram

Postat av: Katja

jag har en jättefin laptop från mac. pluggar inte du? då har du väl studentrabatt?

2008-01-29 @ 21:20:44
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Designtjejen

Hahha.. vad roligt.. dom (hundarna) tror ofta att dom är mindre än vad dom är.. så drar dom fram med en bulldozer! :-) Trevlig kväll!

2008-01-29 @ 21:35:40
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback