Dagens

Mensmonster. Ett ganska fredligt sådant. Det går inte att komma ifrån att man känner sig lite extra tjock, trött och grinig. Och sugen..på hemmagjorda bullar. Så sugen att jag nästan hade kunnat tänka mig att ställa mig och baka. Fast då måste jag iofs diska & städa undan först..

Datorinköpstankar. Var och kände lite på en Mac på skolan. Sist jag använden en var för ungefär tio år sedan så det har hänt en hel del. MEN, jag fattar inte riktigt skillnaderna? Kan man använda tex Word och Photoshop på en Mac? (har absolut ingen koll).

Föreläsningen. Medicinsk/psykiatrisk Rätt med en bra föreläsare, en käck liten dam! En sak var särskilt intressant, pga religiösa övertygelser får en vuxen person säga nej till att få vård även om personen kommer dö - däremot vid självmordsförsök, i princip oavsett situation så försöker man rädda livet till varje pris. Borde det här inte vara ungefär samma "regler"..det handlar ju om ett eget val? Det är inget lätt att svara på, det är ju såklart mycket som spelar in, men det är intressant sak att fundera på och diskutera.

Utstyrsel: ja en del av den åtminstone..

image2270

Kommentarer
Postat av: Frida

Aah ja straffet som kvinna, jag vet vad du talar om. Lever på Ipren just nu. Hund som brandvarnare lät ju intressant, får nog skaffa mig en hund ist för en brandvarnare då :) Fint armband.

Postat av: E L L E

Nu så har jag frågestund på min blogg, välkommen att fråga på!

2008-01-30 @ 19:00:36
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: Sandy

Sött armband. Håll utkik efter tävlingen på min blogg som är uppe snart ;)
Kram

2008-02-01 @ 23:34:12
URL: http://SandysPlace.blogg.se
Postat av: Marie

Vilket gulligt armband :)

2008-02-03 @ 14:09:33
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback